Logo: NFZ Zielona Góra

Zamówienia publiczne

Zamówienia publiczne

Postępowanie dotyczące świadczenia usług w zakresie całodobowej informacji telefonicznej

  • 09-11-2017
  • Zmodyfikowano: 24-11-2017
  • drukuj
  • poleć
  • PDF
Załączniki do pobrania:
Pytania i odpowiedzi w sprawie postępowania dotyczącego świadczenia usług w zakresie całodobowej informacji telefonicznej
Pytanie z dnia 10.11.2017
W przedstawionym zapytaniu brakuje w zestawieniu informacji ile spośród odebranych połączeń było skierowanych na Państwa numery stacjonarne, a ile na numery infolinii 800. Proszę o przesłanie informacji jaka była ilość (czas trwania) połączeń na numery bezpłatne.
Odpowiedź:
Dane niezbędne do przygotowania oferty są zawarte  w punkcie 2 zapytania ofertowego w akapicie „Szacunkowa miesięczna ilość połączeń”.