Obsługa klienta

Obsługa klienta

Komunikat - Obsługa klientów w placówkach NFZ w okresie zwiększonych zachorowań na COVID-19

  • 21-01-2022
  • Zmodyfikowano: 21-01-2022
Więcej informacji jak załatwić sprawę w Funduszu od 24 stycznia 2022 r. https://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/obsluga-klienta/
 
 
Jak skontaktować się z nami?
Jeśli chcesz załatwić sprawę albo zadać pytanie bez wychodzenia z domu:
 
- napisz maila na adreskancelaria@nfz-zielonagora.pl
 
- w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800190590 https://www.nfz.gov.pl/kontakt/telefoniczna-informacja-pacjenta/
 
- w indywidualnych sprawach merytorycznych zadzwoń pod numer:
68 3287792 – Oddział w Zielonej Górze
95 7336304 – Delegatura w Gorzowie Wlkp.
68 3287665 – sprawy dotyczące leczenia uzdrowiskowego
 
- w sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia zadzwoń pod numer:
68 3287790
 
- prześlij do nas list na adres:
  • Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ w Zielonej Górze, ul. Podgórna 9B, 65-057 Zielona Góra
  • Delegatura Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Gorzowie Wlkp., ul. Pionierów 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- skorzystaj ze skrytki e PUAP i wyślij elektronicznie pismo lub wniosek
Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w naszej placówce doradca poinformuje Cię o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny dla Ciebie termin.