Aktualności

Aktualności

komunikat z 4 listopada 2013

  • 04-11-2013
  • Zmodyfikowano: 05-02-2016
Komunikat dla wszystkich Świadczeniodawców udzielających świadczeń opieki zdrowotnej na podstawie zawartych umów.
 
 
Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia informuje Świadczeniodawców, o konieczności przesyłania w formie elektronicznej poprzez portal Narodowego Funduszu Zdrowia wniosku w sprawie zmiany rachunku bankowego w sytuacji zmiany danych posiadacza rachunku bankowego.
Wprowadzenie poprawnych danych posiadacza rachunku bankowego poprzez portal NFZ dotyczy wszystkich Świadczeniodawców, którzy dokonali ich zmiany.
Świadczeniodawca po wprowadzeniu danych do portalu, sporządza wydruk, który stanowi wniosek w formie pisemnej. Następnie wniosek podpisany przez osoby upoważnione należy przekazać do Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 9b.
Aktualne dane posiadacza rachunku bankowego zostaną wprowadzone na podstawie aneksów do umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej.