Aktualności

Aktualności

komunikat z 18 listopada 2014

  • 18-11-2014
  • Zmodyfikowano: 18-11-2014
  • drukuj
  • poleć
  • PDF
Komunikat dotyczący składania przez świadczeniodawców e-dokumentów.
 
 
Dyrektor Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze przypomina i jednocześnie zachęca świadczeniodawców do składania dokumentów rozliczeniowych (faktur, rachunków czy not) w wersji elektronicznej tzw. e-dokumentu. Możliwość taka istnieje od stycznia 2014 roku.
 
Prowadzenie rozliczeń za pomocą e-dokumentu przynosi świadczeniodawcy korzyści w postaci:
1. Szybszego wpływu dokumentu do oddziału – zaraz po wczytaniu dokumentu elektronicznego „FAKT”.
2. Możliwość rozliczenia się przez całą dobę.
3. Zmniejszenia kosztów prowadzonej działalności – nie ma konieczności wysyłania wersji papierowej (faktur, rachunków, not) do Oddziału.
4. Mniejsze prawdopodobieństwo popełnienia błędu np. zdublowanie numeru faktury – system odrzuci taką fakturę.
 
Złożenie e-dokumentu nie wymaga podpisu elektronicznego.