WAŻNE

WAŻNE

Telefoniczna Informacja Pacjenta

  • 02-09-2019
  • Zmodyfikowano: 17-09-2019
  • drukuj
  • poleć
  • PDF
 
 
 

Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:

Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim
Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu
 
Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem - oddzwonimy
W godzinach 8 -16 w dni robocze możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego

Wideoczat z tłumaczem języka migowego

 
Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta

Czat z konsultantem TIP

 
Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na tip@nfz.gov.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.
 
 
W godzinach 8.00 – 18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta

 

 

Chcesz złożyć skargę lub wniosek?
 

Skargi i wnioski