Co nowego - aktualności

Co nowego - aktualności

Obsługa w salach obsługi klientów Lubuskiego OW NFZ

  • 25-02-2022
  • Zmodyfikowano: 25-02-2022
  • drukuj
  • poleć
  • PDF
28 lutego 2022 r. przywracamy w pełnym zakresie działalność Sal Obsługi Klientów w siedzibie głównej oraz Delegaturze Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
  • w Sali Obsługi Klientów w Zielonej Górze
  • w Delegaturze w Gorzowie Wielkopolskim
 
Będziemy dla Państwa dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 16:00
Sprawy, które można u nas załatwić:
  • uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzić Profil Zaufany;
  • podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia. 
 
Zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce:
  • na salę obsługi mogą wejść wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos maseczką oraz zdezynfekują ręce – dyspenser umieszczony jest przy wejściu do Sali;
  • utrzymanie co najmniej 1,5-metrowej odległości między klientami;
  • udostępniamy 50 procent miejsc siedzących w strefie oczekiwania na obsługę;
  • po każdym obsłużonym kliencie stanowisko, w tym przesłona oddzielająca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.
 
Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych będzie czuwał wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny w sali.
 
Przed wejściem do Sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów.
 
Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.
E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Centrali NFZ, w zakładce Aktualności.
 
W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta , dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590