Obsługa klienta
Obsługa klientów Lubuskiego OW NFZ
Obsługa klientów Lubuskiego OW NFZ
Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej oraz Delegaturze Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
- Sala Obsługi Klientów w Zielonej Górze
ul. Podgórna 9b, 65-057 Zielona Góra
- Sala Obsługi Klientów w Delegaturze w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Pionierów 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski
Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:
- w poniedziałki od 8:00 do 18:00
- od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00
Uwaga!
Od 1 grudnia 2023 r. system kolejkowania klientów (biletomat) umożliwia pobranie biletu przez ostatniego klienta na 30 minut przed zamknięciem Sali Obsługi Klientów.
W poniedziałki ostatni bilet wydawany jest o godz. 17.30, w pozostałe dni o 15.30.
Sprawy, które możesz u nas załatwić:
- uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
- podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
- e-Doradca NFZ
- kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
- kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta - 800 190 590
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Podgórnej 9b w Zielonej Górze
Na stanowisku:
- doradca klienta:
- udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
- doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
- dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.
Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:
- uzupełnij formularz na stronie internetowej oddziału lub
- zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.