Obsługa klienta

Obsługa klienta

Obsługa klientów Lubuskiego OW NFZ

  • 05-09-2023
  • Zmodyfikowano: 30-11-2023
  • drukuj
  • poleć
  • PDF
 Obsługa klientów Lubuskiego OW NFZ
 
Obsługa klientów w sali obsługi klientów w siedzibie głównej oraz Delegaturze Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
  • Sala Obsługi Klientów w Zielonej Górze
ul. Podgórna 9b, 65-057 Zielona Góra
 
  • Sala Obsługi Klientów w Delegaturze w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Pionierów 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski
Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze:
- w poniedziałki od 8:00 do 18:00
- od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00
 
Uwaga!
Od 1 grudnia 2023 r. system kolejkowania klientów (biletomat) umożliwia pobranie biletu przez ostatniego klienta na 30 minut przed zamknięciem Sali Obsługi Klientów.
W poniedziałki ostatni bilet wydawany jest o godz. 17.30, w pozostałe dni o 15.30.
 
Sprawy, które możesz u nas załatwić:
  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP;
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym;
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia w placówkach NFZ.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
  • e-Doradca NFZ
  • kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
  • kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta - 800 190 590
 
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia znajdującego się w Sali Obsługi Klientów Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ, przy ulicy Podgórnej 9b w Zielonej Górze
Na stanowisku:
  • doradca klienta:
  • udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
  • doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
  • dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą.
Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:
  • uzupełnij formularz na stronie internetowej oddziału lub
  • zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.