Aktualności

Aktualności

Komunikat z 10 listopada 2015

  • 10-11-2015
  • Zmodyfikowano: 05-02-2016
  • drukuj
  • poleć
  • PDF
WAŻNA INFORMACJA DLA ŚWIADCZENIODAWCÓW ORAZ LEKARZY W SPRAWIE KORZYSTANIA Z SYSTEMU eWUŚ
Szanowni Państwo,
 
W najbliższym czasie zaczynają tracić ważność, upoważnienia nadane przez Lubuski OW NFZ  „Administratorom”, a tym samym – upoważnionym przez nich „Operatorom”, które upływają po 3 latach od momentu nadania.  
Aby zachować ciągłość pracy w systemie eWUŚ wskazane jest, aby jeszcze przed upływem 3-letniego okresu ponownie wysyłać drogą elektroniczną do NFZ wnioski o nadanie uprawnień „Lokalnego Administratora” systemu eWUŚ” (i tylko – administratora eWUŚ). Przed zawnioskowaniem na nowy 3-letni okres, należy dokonać zablokowania, gdyż w wyniku tej operacji spowoduje automatycznie anulację (zamknięcie) poprzedniego upoważnienia,
a utworzone nowe zostanie zapisane na kolejny 3-letni okres. Tym samym lokalni administratorzy systemu eWUŚ uzyskają możliwość ponowienia na następne 3 lata uprawnień wybranym przez siebie „Operatorom”.
 
Celem usprawnienia akceptacji wniosków, proszę po złożeniu wniosku w Portalu NFZ przesłać informacje na adres email: eWUS@nfz-zielonagora.pl podając w temacie kod świadczeniodawcy.
 
Nadane przez Lubuski OW NFZ upoważnienia do korzystania z systemu eWUŚ dla „Świadczeniodawców” oraz „Personelu Medycznego” są bezterminowe. Nie trzeba ich odnawiać.

Należy również „odnowić” uprawnienia dla operatorów zgodnie z załącznikiem nr 2 do regulaminu korzystania przez świadczeniodawców z systemu eWUŚ, które są ważne tylko 3 lata od dnia nadania uprawnienia. Upoważnienia te nie są rejestrowane w Portalu Świadczeniodawcy, obowiązek ich posiadania i przechowywania należy do świadczeniodawcy.
Informacje w sprawie problemów wynikających z nadawania uprawnień proszę kontaktować się z Wydziałem Informatyki: tel.  68 3287 782.