Aktualności
Składanie i rozpatrywanie skarg i wniosków
W związku z koniecznością dostosowania zadań NFZ do zapisów ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, od 2 lipca 2010 zadania Biur Rzeczników Praw Pacjenta w centrali i oddziałach wojewódzkich Funduszu przejęły komórki do spraw skarg i wniosków.
Są one odpowiedzialne za przyjmowanie i rozpatrywanie skarg pacjentów związanych z udzielaniem świadczeń opieki zdrowotnej przez zakłady opieki zdrowotnej w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia.
W Lubuskim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Fundusz Zdrowia przedmiotowe zadania realizuje Dział Skarg, Wniosków i Leczenia za Granicą w Wydziale Spraw Świadczeniobiorców.
Tel. 68 328 76 76
Adres email: zadajpytanie@nfz-zielonagora.pl
Jednocześnie przypominamy, że pacjent, którego prawo do ochrony zdrowia nie jest realizowane w sposób dla niego zadowalający, może złożyć skargę także do innych instytucji: